Assalamua'aikum,Terima kasih atas kehadiran anda.Semoga setiap perkongsian maklumat didalam blog ini membawa kebaikan kepada kita bersama.

Sunday, March 29, 2009

PENYOKONG PAS 10 KALI GANDA LEBIH RAMAI


Penyokong PR telah membanjiri kawasan penamaan calon PRK P059 , Bukit Gantang seawal jam 8.00 pagi. Dikahbar ramai yang telah bermalam di sekitar Bandar Taiping bagi memastikan mereka tidak lewat .

Penyokong PAS yang terdiri dari semua ahli dan penyokong parti-parti komponen PR, Kelab Penyokong dan seluruh lapisan masyarakat yang datang dari seluruh Negara diangarkan mencecah 50,000 orang.

Diantara pimpinan tertinggi PAS yang hadir ialah Preseiden PAS, Timbalan Presiden, Ustaz Ahmad Awang dan Dr.Zulkefli Ahmad.

Penyokong BN dianggarkan sekitar 5,000 orang.Kebanyakkannya adalah budak-budak muda. Ada yang mengatakan ramai daripada mereka merupkan peserta-peserta PLKN. Munkin juga perwakilan-perwakilan UMNO yang pergi ke perhimpunan masih penat lagi.

Ada yang menganggarkan jumlah anggota polis lebih ramai daripada penyokong BN.

Kedudukan penyokong PAS di atas bukit atas sangat srtegik dan memeriahkan lagi suasana.

Ada yang mengatakan ini munkin satu petanda untuk kemenagan , InsyaAllah

Disebabkan terlalu tertekan dengan suasana “tewas” BN di hari penamaan calon ini , ada ahli MIC “menghumban “ kain bena parti mereka ke tanah.

Setelah masa bantahan ditutup Pegawai Pemilih megistiarkan tiga pencalonan yang diterima. DS Nizar ditentang oleh seorag calon BN dan seorang calon bebas.

Susana penamaan calon kali ini memperlihat tahap morale penyokong BN jatuh bawah paras laut (below sea level)

1 comments:

Anonymous Monday, 06 April, 2009  

arti'n,BRG SIAPA YG TIDAK MENGHUKUM DGN APA YANG TELAH DITURUNKAN ALLAH(cth:hudud) MRK ITU ADALAH ORG2 KAFIR, CINA DAN INDIA DAH RAMAI SOKONG HUDUD/PAS, TUNGGU KAPAL BAGI LAMPU IJAU JE

Post a Comment

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008Admin Mazlan YasinTerima kasih atas kehadiran anda....

Back to TOP