Assalamua'aikum,Terima kasih atas kehadiran anda.Semoga setiap perkongsian maklumat didalam blog ini membawa kebaikan kepada kita bersama.

Monday, March 30, 2009

JENTERA PAS PAHANG BERGERAK AKTIF DISEMUA LOKALITI YANG DIPERTANGGUNG-JAWABKAN

Selepas penamaan calon semalam Jentera PAS Pahang diaktifkan ke semua lokaliti di dalam 3 Unit Peti Undi yang dipertanggung-jawabkan .

Diantara aktiviti yang dilansungkan ialah penyemakan daftar pemilih berpusat, penyemakan daftar pemilih terperincini terus menerus 24 jam,dan tanyangan LCD isu semasa setiap malam.
Sambuntan masyarakat terhadap aktiviti tersebut adalah mengalakkan.

Petugas Pahang juga dilibatkan dengan program-program ceramah umum.
Dato Tuan Ibrahim bin Tuan Man telah diberi penghormtan menjadi panel dalam satu forum semalam. Manakala Majer (B) Hj.Abdul Aziz Yaakob dan Sdr.Mazlan Mohd.Yasin telah menyampaikan ceramah bersama Yb Khalid Samad di se buah rumah ahli berhadapan dengan Bilik Gerakan BN di Kg Air Putih. Turut menyampaikan ucapan dalam program tersebut, Dato Yoep Azlan bekas duta Malaysia ke Mexico dan Sepanyol. Beliau jaga anak kepada Allahyarham Bekas Setiusaha UMNO di zaman Tuaku Abdul Rahman.
“Ayah saya keluar dari UMNO kerana telah merasakan pemimpin UMNO tidak memperjuankan nasib rakyat tetapi lebih kepada mencari kekayaan individu”

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008Admin Mazlan YasinTerima kasih atas kehadiran anda....

Back to TOP