Assalamua'aikum,Terima kasih atas kehadiran anda.Semoga setiap perkongsian maklumat didalam blog ini membawa kebaikan kepada kita bersama.

Thursday, April 1, 2010

JABATAN PILIHAN RAYA NEGERI ,PAS PAHANG (JPN) TURUN PADANG



TEMERLOH :1 April

Rombongan Jabatan Pilihan Raya Negeri PAS Pahang (JPN) yang diketui Cikgu Majid Hassan, Pengarah JPN telah turun ke Kawasan Kuala Krau bagi memantau persediaan kawasan kearah mengerakkan jentera pilihan raya bagi menghadpi PRU 13.

Majlis telah dihadiri lebih 30 orang pimpinan dan petugas pilihan raya dari seluruh kawasan di Markas Jabatan Pilihan Raya DUN Kerdau lebih kurang 17 kilometer dari sini.

Taklimat mengenai perancangan gerak kerja telah disampaikan oleh Sheikh Nazri Husain, Pengarah Jabatan Pilihan Raya PAS Kuala Krau. Peserta taklimat menunjukkan minat yang tinggi dan mengambil bahagian secara aktif dalam sesi perbincangan pada malam tersebut.

Cikgu Abdul Majid Hassan dalam ulasannya setelah mendengar taklimat dan sesi perbincangan telah mengucapkan syabas kepada PAS Kawasan Kuala Krau yang telah merancang gerak kerja yang biak tapi masih perlu diperhalusi dalam semua aspek.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008Admin Mazlan YasinTerima kasih atas kehadiran anda....

Back to TOP