Assalamua'aikum,Terima kasih atas kehadiran anda.Semoga setiap perkongsian maklumat didalam blog ini membawa kebaikan kepada kita bersama.

Thursday, November 13, 2008

MB PAHANG JELEK DENGAN UMNO

“Sebut UMNO ni ,saya JELAK , JELAK” iatulah kata-kata yang diluahkan oleh DS Adnan Yaakob, MB Pahang dalam satu temuramah yang disiarkan dalam buletin utama malam ini.

Kenyataan ini dilahirkan atas rasa kecewa beliau kerana gajala rasuah di dalam UMNO yang sukar dibendung. Manakala pemilihan pucuk pipinan parti kali ini menujukkan amalan rasuh yang terburuk dalam dalam sejarah.

Hakikatnya ialah peimpinan tetinggi UMNO tahu keadaan UMNO telah parah dan sukar diubat lagi. Persoalanya kenapa mereka masih tunggu lagi? Kepentingan diri, kemewahan hidup dan bermacam permainan dunia yang mereka kecapi.

Bagi yang ada kepentingan sekurang-kurangnya mereka beroleh harta tapi yang kesihannya anggota bawahan yang menyokong membuta tuli , dikuda begitu saja, apa yang mereka dapat.? Namun tetap menaruh harapan mudahan satu hari nanti beroleh rezeki jatuh bergoleh agaknya.


Janganlah mimpikan bulan yang akan jatuk ke ribu.

Jika Datuk Nan pun boleh mengeluarkan kata-kata “JELEK & JELAK’ terhaapa UMNO.

Ayuh apa lagi!!!, tibalah masanya ahli-ahli berfikirlah secara matang dan rational buka minda, keluar dari kepompong politik perkauman , bermentelitikan echno-centeric sempit.

Pilihan yang terbaik beralihlah kepada PARTI yang mendokong dan mendaulatkan Islam.

“ISLAMLAH KAMU SELAMAT’

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008Admin Mazlan YasinTerima kasih atas kehadiran anda....

Back to TOP