Assalamua'aikum,Terima kasih atas kehadiran anda.Semoga setiap perkongsian maklumat didalam blog ini membawa kebaikan kepada kita bersama.

Tuesday, August 3, 2010

PROGRAM GERAK SEDIA JENTERA PILIHAN RAYA (GSJPr) & PROGRAM GERAKAN PENDAFTARAN PEMILIH (PGPP) KAWASAN PAYA BESAR & INDERA MAHKOTA BERJALAN LANCAR


Walaupun bertembung dengan beberapa program besar PAS Pahang Program GSJPr dan PGPP telah berjalan dengan lancar pada hari Ahad 1 Ogos yang lalu.

Program yang telah dirancang oleh PAS Pahang ini bertujuan mengerakkan Jentera Pilihan Raya di semua peringkat bagi menghadapi PRU 13 yang besar kemunkinannya akan diadakan pada pertengahan atau penghujung tahun hadapan.

Pada kali ini Kawasan Paya Besar telah mengerakkan program ini ke DUN Panching dan Sg.Lembing manakala Kawasan Indera Mahkota hanya menumpukan ke DUN Beserah. Pelbagai program diadakan termasuklah BBQ, Dikir Barat dan Tayangan VCD.

Kawasan pembantu dari hampir seluruh Negeri Pahang telah turun menjayakan program ini.

Kawasan Pekan, Bentong , Lipis,Raub dan Kuala Krau telah di tempatkan di Kawasan

Paya Besar manakala Kawasan Rompin, Bera, Temerloh dan Kuantan telah membantu di Kawasan Indera Mahkota.

Turut hadir bagi melihat dengan lebih dekat perjalanan program ini ialah Tuan Haji Nasir ,Setiausaha Jabatan Pilihan Raya PAS Pusat.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008Admin Mazlan YasinTerima kasih atas kehadiran anda....

Back to TOP